Wypożyczalnia samochodów Kielce
4

Weź ‚Zakręt na kulturę’

„Zakręt na kulturę…” to hasło ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, którą rozpoczęło Muzeum Narodowe w Kielcach. Akcja ma zmienić wizerunek pałacu i zachęcić, przede wszystkim, młodych ludzi do odwiedzenia muzeum – mówi Robert Kotowski dyrektor placówki.

Kampania Muzeum Narodowego widoczna będzie m.in. na bilbordach, w Internecie, na facebooku. Ponadto w TVP Info, w pierwszym i drugim programie Telewizji Polskiej od 2 lipca, przed tydzień, emitowane będą spoty reklamowe. W 15-sekundowym spocie pokazane są wszystkie wnętrza pałacu i jego charakter. Przedsięwzięcie kosztowało prawie 680 tys. zł. Część tej kwoty to środki unijne.

Komentarze (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. web-labor pisze:

    Naprawdę piękny budynek i wspaniały kompleks dookoła, musimy szanować tego typu budynki bo historii już odwrócić nie można niestety.

  2. AN pisze:

    A za pośrednictwem strony internetowej można praktycznie wszystkie zbiory i wystawy „zwiedzić” on-line.

    • Adaem pisze:

      Jakie to piękne, gdy widać idące z duchem czasu inwestycje pozwalające na takie rzeczy. Jednakże online to ciągle nie to samo, i lepiej zobaczyć wszystko na żywo:)

Skomentuj




Jeśli chcesz by przy Twoim komentarzu pojawiło się zdjęcie, zarejestruj się w Gravatarze.

*
= 4 + 7