Wypożyczalnia samochodów Kielce
0

Udana promocja muzeum

Muzeum Narodowe w Kielcach podsumowało kampanię promocyjną pod hasłem „Zakręt na kulturę”. Od maja do października kielecka placówka pokazywała swoje bogactwo i na różne sposoby zachęcała do odwiedzenia dawnego pałacu biskupów krakowskich. Szacuje się, że w tym czasie kilka milionów osób miało szansę zetknąć się z reklamą Muzeum Narodowego w telewizji, radio, internecie czy na nośnikach zewnętrznych. Na uwagę zasługuje fakt, że do tej pory żadne Muzeum Narodowe nie podjęło się tego typu działań promocyjnych. Efekt jest widoczny gołym okiem. Mówi Robert Kotowski, dyrektor Muzeum Narodowego.

Kampania kosztowała milion 200 tysięcy złotych i była współfinansowana ze środków unijnych.

Komentarze (0)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Skomentuj




Jeśli chcesz by przy Twoim komentarzu pojawiło się zdjęcie, zarejestruj się w Gravatarze.

*
= 3 + 1